6 Eylül 2011 Salı

Yeni Twitter Reklamları İşe Yarıyor mu?



Twitter bundan çok kısa süre önce kullanıcıların takip etmedikleri hesaplara ait “promoted” yani reklam tweet’lerini görmeye başlayacaklarını duyurmuştu. Reklam tweet’leri kullanıcıların ilgi alanlarına göre seçilecek olsa da bu gelişme ciddi tartışmalara da yol açtı. Twitter’ın kullanıcılara bir anlamda “spam” yapacağı endişesi taşıyanların tepkisine rağmen Twitter’ın yeni reklam modeli hayata geçti.
Peki Twitter reklamları kullanıcılar tarafından rahatsız edici olarak algılanıyor mu ve daha önemlisi işe yarıyor mu? Lab42‘nin hazırladığı ve eMarketer‘ın yayınladığı araştırmaya göre sonuçlar beklentilerin üzerinde olumlu. Bu uygulamadan rahatsız olduğunu söyleyen kullanıcıların oranı sadece %10,9 olurken, bu reklamlar sayesinde takip edecek yeni markalar bulduğunu söyleyen kullanıcıların oranı %21,2.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder